آیا می توانم چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به تجدید عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به تجدید عملکرد کلیه

مشخص شده است که چینی گیاهان دارویی پزشکی حاضر محبوب در درمان بیماری های کلیه به علت اثر قابل توجه آن است، پس از آن می تواند به تجدید عملکرد کلیه را کمک کند؟

معمولا، پس از مردم به نارسایی کلیه، عملکرد کلیه خود را به 5 درصد در سال کاهش، و برخی از پس از آن حتی در زمان کوتاه بدتر. بنابراین پزشکان همواره توصیه به آنتی بیوتیک و یا داروهای سرکوب کننده ایمنی برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری. هنگامی که این کنترل از دست دادن بیماری، دیالیز مورد نیاز خواهد شد. اما همانطور که همه ما آن را می دانم فقط می توانید کلیه به حذف مواد سمی در بدن جایگزین اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد، نه به ذکر است درمان این بیماری است.

چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز، می تواند کمک به بهبود GFR (تصفیه گلومرولی، یکی از مهم ترین شاخص های عملکرد کلیه) و تجدید عملکرد کلیه است. علاوه بر این، می توانید این بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه شما. اما محدود به روش های سنتی، مواد تشکیل دهنده فعال نمی تواند به خوبی کار می کنند. بنابراین به منظور کمک به کسانی که مواد را به خوبی کار می کنند، کارشناسان در بیمارستان ما متعهد شده اند به ابداع برخی از روش های جدید. پس از سالها تحقیق، آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی گیاهان دارویی و برخی از درمان های منحصر به فرد دیگر بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی را اختراع کرد.

حالا شما می دانید که چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به تجدید عملکرد کلیه، به ویژه کسانی که روش های جدید مانند میکرو چینی گیاهان دارویی پزشکی. اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا کسانی که درمان های منحصر به فرد، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، عملکرد کلیه، چینی گیاهان دارویی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: